Facility Solution

Nieuws

1 januari 2017

Samenwerking Topdesk


 

 

Facility Solution is een samenwerking overeengekomen met Topdesk Nederland. Als opdrachtgever kunt u direct gebruik maken van dit professionele FMIS systeem!

Wat betekent dit voor u?

Inzicht in terugkerende werkzaamheden, vastlegging van uitgevoerde werkzaamheden, procesmatig contractbeheer en het online aanmaken van eerste en tweedelijns meldingen.

Meer weten?

Stuur een mail naar info@facilitysolution of vul ons contactformulier in.

10 februari 2015

Onze facility check, uw voordeel!

Lopende overeenkomsten, een verscheidenheid aan facturen en een verandering in de interne facilitaire behoefte? 
Dankzij de Facility Check van Facility Solution krijgt u weer inzicht in deze behoefte en een advies op maat. Door gebruik te maken van een gestructureerd stappenplan zorgt de check voor een duidelijke focus en toont het objectief de aandachtsgebieden aan. 
Door onze NoCure/NoPay strategie is deze check kosteloos voor u als opdrachtgever! Maak vrijblijvend een afspraak of informeer naar de mogelijkheden via de volgende link.

 

12 september 2014

Facility Solution zorgt voor een schone werkvloer in de wintermaanden!

Een schone entree en werkvloer zorgt voor een positief visitekaartje en langdurig behoud van uw vloeroppervlak, tevens vergroot het de werkveiligheid van uw medewerkers. Met de wintermatten service, waarin de schoonloopmatten periodiek automatisch gewisseld worden houdt u het wintervuil, zoals bladeren, strooizout en ander straatvuil buiten de deur. Deze service sluit u via Facility Solution af voor een onbepaalde periode, dus geen langlopende overeenkomst en geen investeringskosten! Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Maak vrijblijvend een afspraak met onze facility adviseur.
 

3 juli 2014

Lancering Facility Solution webportal

Inzicht in het facilitaire pakket van uw organisatie, een substantieel element voor een gezonde bedrijfsvoering. Vanaf vandaag kunnen de opdrachtgevers van Facility Solution gebruik maken van een eigen webportal. Deze gepersonaliseerde omgeving geeft inzicht in gemaakte afspraken, 24/7 mogelijkheid tot inzage rapporten en facturen en informeert de opdrachtgever omtrent innovatie en wijzigingen op facilitair gebied. De webportal is een fundamenteel onderdeel van Facility Solution service, elke opdrachtgever maakt kosteloos gebruik van deze service. 
Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Maak vrijblijvend een afspraak met onze facility adviseur.

1 juli 2014

Facility Solution lanceert Telefoonservice

Bereikbaarheid voor uw relaties en klanten: u weet als geen ander hoe belangrijk het is. Maar bereikbaarheid is soms lastig te realiseren: tijdens uw afwezigheid, wanneer u in een bespreking zit, bij ziekte van de telefoniste, tijdens piekuren of gewoon omdat niet ieder bedrijf een eigen telefoniste in dienst heeft. Lees hier meer over de mogelijkheden.