De basis voor een goed ingerichte dienstverlening, zo noemen wij onze Facilitair Check. Een goed inzicht in de bestaande en gewenste situatie om vervolgens een plan van aanpak te maken voor de meest ideale insteek. In de praktijk blijkt de check een zeer waardevolle tool voor vrijwel elke organisatie die zijn of haar invulling van de facilitaire diensten goed voorbereid wil gaan professionaliseren. De check sluit naadloos aan op de aanvullende services van Facility Solution, maar kan ook prima als ONE Services worden uitgevoerd.
De Facilitair Check is opgebouwd in 3 fases:
Fase 1 – De basis:
– Inzichtelijk maken van bestaande diensten.
De verkregen informatie wordt verwerkt in een rapportage om tijdens fase 3 uw organisatie te voorzien van een gefundeerd overzicht van de bestaande situatie.
Fase 2 – Behoefte analyse
– Een interview
– Inventarisatie van de geldende normeringen, certificeringen en branche gerelateerde eisen en wetgeving
– Een scan van uw locatie door onze eigen experts (insteek: technische benadering verschillende diensten)
– Budgettering en investeringsintenties
Fase 3 – Advies en concept plan van aanpak
Met de verkregen informatie uit fase 1 en 2 wordt er een advies rapport ontwikkeld die volledig is gebaseerd op de wensen, (financiële) behoeften en eisen van uw organisatie. Uitgangspunt hierin is dat er altijd meerdere mogelijkheden zijn uitgewerkt om uw als opdrachtgever de mogelijkheid te bieden om inzicht te krijgen in beste oplossing en alternatieven.
De Facilitair Check zorgt voor:
- Een juiste weergave van de huidige situatie
- Een goed inzicht in de facilitaire behoeften van uw medewerkers, klanten, wetgever en bedrijfspand(en)
- Een overzichtelijke weergave van de facilitaire oplossingen
- Een concept plan van aanpak om te komen tot het beste facilitaire pakket voor uw organisatie!